Skocz do zawartości

Klusia

Uczeń

Zbanowany
  • Liczba zawartości

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    8
  • Dotacje

    0,00 zł 
Zmień / dodaj film profilowy


Ostatnia wygrana Klusia w dniu 6 Lipca

Użytkownicy przyznają Klusia punkty reputacji!

9 obserwujących

O Klusia

  • Urodziny 25.01.2002

Ostatnie wizyty

1 468 wyświetleń profilu

Klusia's Achievements

Uczeń

Uczeń (3/14)

  • Rozpoczynający Tematy
  • Reagujący
  • Tydzień z nami
  • Miesiąc z nami

Ostatnie odznaki

166

Reputacja

  1. Temat Zamknięty! Serdecznie Pozdrawiamy, Administracja RedSkill.pl
  2. Witam Was, Nasi kochani użytkownicy - Redskillowscy! Tworzę ten temat, ponieważ wraz z wyższą administracją chcielibyśmy urozmaicić i odnowić troszkę forum, oczywiście wszystko to robione jest dla Was. Spytacie pewnie "W jaki sposób chcemy to zrobić?". Już tłumaczę! Dzisiejszego dnia urodził się wśród Nas pomysł na zmianę stylu na dużo lepszy, nowszy oraz świeższy, w związku z czym chcielibyśmy poprosić Was o wsparcie - oczywiście, jeżeli tylko macie ochotę się dorzucić, pamiętajcie, nic na siłę! Zbieramy pieniążki na nowy styl oraz kodowanie, jeżeli macie jakieś resztki pieniążków lub chcecie Nam pomóc urozmaicić forum - co na pewno zostanie adekwatnie docenione - będziemy bardzo wdzięczni! Jeżeli chcesz się dołożyć napisz w prywatnej wiadomości do @Quardass21 lub @Klusia. [PRZELEW/PSC/PAYPAL] Pozdrawiamy i dziękujemy za każdy nawet najmniejszy grosz, Administracja RedSkill.pl
  3. ja bym chciał kupić vipa

  4. Witamy w zespole! Twoje podanie zostało ZAAKCEPTOWANE! Serdecznie Pozdrawiamy, Administracja RedSkill.pl
  5. Witamy w zespole! Twoje podanie zostało ZAAKCEPTOWANE! Serdecznie Pozdrawiamy, Administracja RedSkill.pl
  6. Serwery, na które trwa nabór na Opiekuna: ONLY MIRAGE PAINTBALL ONLY AWP MIRAGE/DD2/INFERNO WZÓR Imię: Wiek: Nick: Serwer: Kilka zdań o sobie i zainteresowaniach: Twoje stosunki z graczami i adminami na danym serwerze: Serwer, na który aplikujesz: Kontakt: Link do twojego profilu Banid.pl: Ilość przegranych godzin (link do GT): Opisz twoje doświadczenie jako opiekun serwera CS:GO: Dlaczego ty?: Co chciałbyś zmienić?: Czy spełniasz podstawowe wymagania?: Czy byłeś wcześniej u Nas banowany?: WYMAGANIA Minimum 17 lat. Minimum 20h spędzonych w grze na serwerze. Posiadanie konta steam. Ciągła, duża aktywność na serwerze. Bardzo dobre stosunki z graczami i adminami na serwerze. Brak warnów na forum. Brak opiekuna na innym dowolnym serwerze w sieci. (możliwość stanowiska 2 opiekuna tylko za zgodą H@) Spora ilość czasu, którą możesz poświęcić na pilnowanie i promowanie serwera. Rzetelność i chęć do rozwoju osobistego. Brak pełnienia funkcji admina lub wyższych na konkurencyjnych sieciach. Umiejętność posługiwania się SourceBans. Komunikatywność, duża aktywność na serwerze i forum. Podstawowa znajomość angielskiego. Umiejętność konfiguracji modułu AMXX i pluginów na podstawie dokumentacji autora. Umiejętność dodawania/usuwania pluginów SourceMod. Umiejętność sprawnego posługiwania się klientem FTP. Znajomość podstawowych plików konfiguracyjnych serwera. Znajomość podstaw HTML (grafika , czcionka itp.). OBOWIĄZKI OPIEKUNA Koordynacja pracy adminów Rekrutacja adminów i rozpatrywanie podań Organizacja spotkań z adminami Organizacja konkursów Promocja serwera na zewnątrz sieci Rozwiązywanie problemów i konfliktów wśród graczy i adminów Zapewnienie bezawaryjności serwera oraz zgłaszanie problemów technicznych serwera do odpowiednich osób PRZESTRZEGAM, ŻE WSZYSTKIE WASZE UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE ZAWRZECIE W PODANIU BĘDĄ WERYFIKOWANE!
  7. Serwery, na które trwa nabór na Opiekuna: ONLY DD2 PAINTBALL WZÓR Imię: Wiek: Nick: Serwer: Kilka zdań o sobie i zainteresowaniach: Twoje stosunki z graczami i adminami na danym serwerze: Serwer, na który aplikujesz: Kontakt: Link do twojego profilu Banid.pl: Ilość przegranych godzin (link do GT): Opisz twoje doświadczenie jako opiekun serwera CS 1.6: Dlaczego ty?: Co chciałbyś zmienić?: Czy spełniasz podstawowe wymagania?: Czy byłeś wcześniej u Nas banowany?: WYMAGANIA Minimum 17 lat. Minimum 20h spędzonych w grze na serwerze. Posiadanie konta steam. Ciągła, duża aktywność na serwerze. Bardzo dobre stosunki z graczami i adminami na serwerze. Brak warnów na forum. Brak opiekuna na innym dowolnym serwerze w sieci. (możliwość stanowiska 2 opiekuna tylko za zgodą H@) Spora ilość czasu, którą możesz poświęcić na pilnowanie i promowanie serwera. Rzetelność i chęć do rozwoju osobistego. Brak pełnienia funkcji admina lub wyższych na konkurencyjnych sieciach. Umiejętność posługiwania się AMXBans. Komunikatywność, duża aktywność na serwerze i forum. Podstawowa znajomość angielskiego. Umiejętność konfiguracji modułu AMXX i pluginów na podstawie dokumentacji autora. Umiejętność dodawania/usuwania pluginów AMXX. Umiejętność sprawnego posługiwania się klientem FTP. Znajomość podstawowych plików konfiguracyjnych serwera (server.cfg / amxx.cfg itp.) Znajomość podstaw HTML (grafika , czcionka itp.) OBOWIĄZKI OPIEKUNA Koordynacja pracy adminów Rekrutacja adminów i rozpatrywanie podań Organizacja spotkań z adminami Organizacja konkursów Promocja serwera na zewnątrz sieci Rozwiązywanie problemów i konfliktów wśród graczy i adminów Zapewnienie bezawaryjności serwera oraz zgłaszanie problemów technicznych serwera do odpowiednich osób PRZESTRZEGAM, ŻE WSZYSTKIE WASZE UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE ZAWRZECIE W PODANIU BĘDĄ WERYFIKOWANE!
  8. Wzór: 1. Nick z serwera: 2. Imię: 3. Wiek: 4. Steam ID: 5. Czas spędzony na serwerze (GT): 6. Doświadczenie w byciu adminem: 7. Znajomość SM (0 - 10): 8. Dlaczego Ty? Oraz kilka zdań o sobie: 9. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 10. Posiadasz mikrofon? (TAK/NIE): 11. Link do Twojego konta steam na SteamRep (https://steamrep.com/ ) : 12. Kontakt: Wymagania: - Minimum 15 lat. - Posiadanie mikrofonu. - Co najmniej podstawowa znajomość SM. - Obycie się z regulaminem forum, serwera oraz stosowanie się do nich. - Minimum 50h przegrane na serwerze. - Posiadanie aktywnego konta steam. - Bycie lubianym oraz szanowanym graczem na serwerze, który daje przykład i jest bezkonfliktowy.
  9. Wzór: 1. Nick z serwera: 2. Imię: 3. Wiek: 4. Steam ID: 5. Czas spędzony na serwerze (GT): 6. Doświadczenie w byciu adminem: 7. Znajomość SM (0 - 10): 8. Dlaczego Ty? Oraz kilka zdań o sobie: 9. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 10. Posiadasz mikrofon? (TAK/NIE): 11. Link do Twojego konta steam na SteamRep (https://steamrep.com/ ) : 12. Kontakt: Wymagania: - Minimum 15 lat. - Posiadanie mikrofonu. - Co najmniej podstawowa znajomość SM. - Obycie się z regulaminem forum, serwera oraz stosowanie się do nich. - Minimum 50h przegrane na serwerze. - Posiadanie aktywnego konta steam. - Bycie lubianym oraz szanowanym graczem na serwerze, który daje przykład i jest bezkonfliktowy.
  10. Wzór: 1. Nick z serwera: 2. Imię: 3. Wiek: 4. Steam ID: 5. Czas spędzony na serwerze (GT): 6. Doświadczenie w byciu adminem: 7. Znajomość AMXX (0 - 10): 8. Dlaczego Ty? Oraz kilka zdań o sobie: 9. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 10. Posiadasz mikrofon? (TAK/NIE): 11. Link do Twojego konta steam na SteamRep (https://steamrep.com/ ) : 12. Kontakt: Wymagania: - Minimum 15 lat. - Posiadanie mikrofonu. - Co najmniej podstawowa znajomość AMXX. - Obycie się z regulaminem forum, serwera oraz stosowanie się do nich. - Minimum 50h przegrane na serwerze. - Posiadanie aktywnego konta steam. - Bycie lubianym oraz szanowanym graczem na serwerze, który daje przykład i jest bezkonfliktowy.
  11. Wzór: 1. Nick z serwera: 2. Imię: 3. Wiek: 4. Steam ID: 5. Czas spędzony na serwerze (GT): 6. Doświadczenie w byciu adminem: 7. Znajomość AMXX (0 - 10): 8. Dlaczego Ty? Oraz kilka zdań o sobie: 9. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 10. Posiadasz mikrofon? (TAK/NIE): 11. Link do Twojego konta steam na SteamRep (https://steamrep.com/ ) : 12. Kontakt: Wymagania: - Minimum 15 lat. - Posiadanie mikrofonu. - Co najmniej podstawowa znajomość AMXX. - Obycie się z regulaminem forum, serwera oraz stosowanie się do nich. - Minimum 50h przegrane na serwerze. - Posiadanie aktywnego konta steam. - Bycie lubianym oraz szanowanym graczem na serwerze, który daje przykład i jest bezkonfliktowy.
  12. Wzór: 1. Nick z serwera: 2. Imię: 3. Wiek: 4. Steam ID: 5. Czas spędzony na serwerze (GT): 6. Doświadczenie w byciu adminem: 7. Znajomość AMXX (0 - 10): 8. Dlaczego Ty? Oraz kilka zdań o sobie: 9. Ile czasu dziennie możesz poświęcić na serwer?: 10. Posiadasz mikrofon? (TAK/NIE): 11. Link do Twojego steam z https://steamrep.com/ : 12. Kontakt: Wymagania: - Minimum 15 lat. - Posiadanie mikrofonu. - Co najmniej podstawowa znajomość AMXX. - Obycie się z regulaminem forum, serwera oraz stosowanie się do nich. - Minimum 50h przegrane na serwerze. - Posiadanie konta steam. - Bycie lubianym oraz szanowanym graczem na serwerze, który daje przykład i jest bezkonfliktowy.
  13. REGULAMIN FORUM §1. Ogólne 1. Rejestrując się na forum automatycznie akceptujesz regulamin. 2. Nieznajomość regulaminu forum nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. 3. Forum jest publiczne w związku z czym panuje na nim ściśle określona kultura. 4. Zakaz rozpowszechniania na forum treści rasistowskich, seksistowskich itp. 5. Wszyscy traktowani są jednakowo, nikt nie jest faworyzowany ani wywyższany. 6. Zakaz posługiwania się wulgarnymi oraz reklamującymi inne fora, sieci nickami. 7. Zakazuje się udostępniania wszelakich plików posiadających wirusy, równoznaczne jest to z banem. 8. Do reklamowania innych sieci czy stron internetowych służą przeznaczone do tego działy na forum. 9. Kolor zielony oraz czerwony przeznaczony jest dla administracji. 10. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania. 11. Brak akceptacji Polityki Prywatności jest równoznaczna z brakiem możliwości korzystania z forum. 12. Zakaz proszenia o reputację na forum. 13. Kwestie nieuregulowane w niniejszym regulaminie rozstrzyga administracja według własnego uznania. §2. Tematy i posty 1. Przed założeniem swojego tematu, upewnij się korzystając z opcji "Szukaj" czy dany wątek już nie istnieje. 2. Forum przeznaczone jest dla wszystkich. Nie obrażaj innych użytkowników, nie spamuj, nie flooduj. 3. Upewnij się, że tworząc nowy temat, tworzysz go w odpowiednim dziale, tematy będące w nieodpowiednich działach będą przeniesione lub usuwane. 5. Tytuł tematu powinien dotyczyć treści, by nie wprowadzać innych w błąd. 6. Zabrania się pisania posta pod postem, jeśli zapomniałeś czegoś napisać użyj po prostu opcji "Edytuj post". 7. Zabrania się nadmiernego używania CapsLocka oraz nadmiernego kolorowania tekstu. 8. W działach odwołań oraz skarg mogą wypowiadać się tylko osoby związane z daną sprawą. 9. Wypowiedzi w podaniach powinny być poparte co najmniej 3 sensownymi argumentami. 10. Cytowanie wypowiedzi innych użytkowników bez dodania swojej opinii będzie karane warnem. 11. Obsługa forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania powodu. 12. Treści publikowane na forum powinny być zgodne z polskim prawem. 13. Każdego typu prowokacje, nabijanie postów oraz spam będą odpowiednio karane. 14. Pisząc skargę lub odwołując się od bana pamiętaj, by stosować się do określonych wcześniej w dziale wzorów. 15. Zabrania się pisania prośby o UnBana bądź jakiejkolwiek innej za inną osobę, w jej imieniu ze swojego konta. 16. Temat nieaktywny można odświeżyć minimum po 5 dniach od ostatniego posta. §3. Użytkownicy 1. Sygnatury użytkowników nie mogą być zbyt duże i "ciężkie". Jeżeli ktoś z administracji uzna, że sygnatura jest za duża - ma prawo go usunąć. 2. Zabrania się nadużywania niecenzuralnych słów - wulgaryzmów, różnorakich wyzwisk itp., tym bardziej w stronę administracji oraz użytkowników forum. 3. Użytkownik ma prawo do wyrażania swojego zdania i poglądów, oczywiście przestrzegając przy tym regulaminu. 4. Użytkownik ma prawo wiedzieć za co otrzymał ostrzeżenie. 5. Każdy z użytkowników ma prawo posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na forum, jeżeli współdzielisz IP bądź komputer z kimś np. rodzeństwem powiadom wyższą administrację w celu uniknięcia zbanowania wszystkich kont. 6. Konto należy tylko i wyłącznie do Ciebie, administracja forum nie odpowiada za Twoje konto. Sam jesteś odpowiedzialny za swoje czyny i pisane treści. 7. W przypadku chęci zmiany nicku należy udać się do odpowiedniego działu w celu założenia tematu wedle podanego w dziale wzoru. §4. Avatar i sygnatura 1. Avatar musi mieć wielkość nieprzekraczającą 200x200px oraz ważyć max 500kb. 2. Sygnatury nie mogą być większe niż 850px×585px bądź 150 dowolnych znaków oraz ważyć max. 50kb. 3. Zakaz używania w sygnaturze tudzież avatarze treści propagujących faszyzm, seksizm, rasizm itp. Złamanie któregokolwiek z powyższych punktów regulaminu karane jest warnem! Regulamin stworzony na potrzeby sieci serwerów RedSkill.pl - Zakaz kopiowania.
  14. REGULAMIN MODERATOR §1. Zasady Ogólnie Przyjęte 1. Moderator powinien przestrzegać regulamin oraz pilnować tego, by inni użytkownicy również się do niego stosowali. 2. Obowiązkiem moderatora jest dbanie o porządek oraz ład na forum. 3. Moderator ma prawo do zamykania, przenoszenia, modyfikowania treści innych użytkowników. 4. Moderator powinien być obiektywny oraz bezkonfliktowy. §2. Prawa & Obowiązki Moderatora 1. Moderator powinien świecić przykładem, kulturą osobistą oraz zobowiązany jest pomagać każdemu użytkownikowi forum, który o ową pomoc poprosi. 2. Moderatorowi przysługuje prawo do edycji postów, które łamią w jakikolwiek sposób regulamin. 3. Moderator może przenieść dany post do innego działu, jeśli zauważy, że ten znajduje się w nieodpowiednim dziale. 4. Moderatorowi przysługuje prawo do edycji tytułu tematu innego użytkownika, jeżeli ten nie jest zgodny z jego treścią. 5. Moderator powinien zwracać uwagę na każde zgłoszenie od użytkowników i je rozpatrzeć. 6. Moderator powinien stosować się do wymiaru kar nakładając ostrzeżenie danemu użytkownikowi, jeżeli nie jest pewien powinien spytać wyższą administrację o pomoc. 7. Moderator zobowiązany jest do przyznania ostrzeżenia użytkownikowi, który ewidentnie łamie i nie stosuje się do treści regulaminu forum. 8. Moderator powinien być aktywny i odwiedzać forum co najmniej raz dziennie. §3. Postanowienia Końcowe 1. Podwójne tematy powinny z automatu zostać przenoszone do kosza. 2. Jeżeli moderator nie ma wystarczających uprawnień do rozwiązania jakiegoś problemu tudzież sprawy, powinien niezwłocznie skontaktować się z administracją wyższą i o tym zawiadomić. 3. Przywitania/Pożegnania należy zamknąć po 5 dniach od dodania tematu. 4. Moderator nie może faworyzować ani wywyższać wybranych użytkowników. 5. Moderator zobowiązany jest do jak najszybszej reakcji w sytuacji gdzie ktoś nadmiernie bluzga, kieruje wyzwiska w stronę innych użytkowników tudzież administracji itp. 6. Nadużycie uprawnień moderatora, nieprzestrzeganie regulaminu oraz niedbałość wykonywanych czynności wiąże się z degradacją. Złamanie któregokolwiek z powyższych punktów regulaminu karane jest warnem! Regulamin stworzony na potrzeby sieci serwerów RedSkill.pl - Zakaz kopiowania.
  15. REGULAMIN REDBOXA §1. RedBox 1. RedBox służy do swobodnych rozmów - sprawy prywatne nie są swobodną rozmową. 2. Sprawy dotyczące banów i warnów powinny być rozstrzygane w odpowiednich działach, RedBox nie jest od tego. 3. Nadmierne spamowanie na RedBoxie karane będzie warnem (max. 3 wpisy pod rząd). 4. Reklamowanie na RedBoxie jest surowo zabronione i karane ostrzeżeniami! 5. Zakaz nadużywania emotikonów. 6. Zakaz nadużywania słów potocznie uznanych za wulgarne, wyzwisk itp. 7. Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, faszystowskich, lub innych tego typu oraz linków do nich. Złamanie któregokolwiek z powyższych punktów regulaminu karane jest warnem! Regulamin stworzony na potrzeby sieci serwerów RedSkill.pl - Zakaz kopiowania.

Partnerzy / Sponsorzy

download counter strike 1.6 setup
×
  • Dodaj nową pozycję...